Reklamace
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona. Pokud se objeví vada výrobku v záruční době, postupujte dle následujících pokynů.
Produkty Tesla
- Vyplňte formulář záruční opravy produktů Tesla.
- Vyčkejte na kontaktování ze strany autorizovaného servisu, zásilku si vyzvednou přímo u Vás na adrese, pokud ve formuláři uvedete, že si přejete zásilku vyzvednout.
- Vyčkejte na vyřízení reklamace. Po vyřízení vám autorizovaný servis doručí zásilku zpět na adresu uvedenou ve formuláři viz bod 1.
Produkty Xiaomi
- Vyplňte formulář záruční opravy produktů Xiaomi.
- Vyčkejte na kontaktování ze strany autorizovaného servisu, zásilku si vyzvednou přímo u Vás na adrese, pokud ve formuláři uvedete, že si přejete zásilku vyzvednout.
- Vyčkejte na vyřízení reklamace. Po vyřízení vám autorizovaný servis doručí zásilku zpět na adresu uvedenou ve formuláři viz bod 1.
Produkty Yeelight, 360
- Vyplňte formulář záruční opravy produktů Lenovo, Roborock, Yeelight, 360.
- Vyčkejte na kontaktování ze strany autorizovaného servisu, zásilku si vyzvednou přímo u Vás na adrese, pokud ve formuláři uvedete, že si přejete zásilku vyzvednout.
- Vyčkejte na vyřízení reklamace. Po vyřízení vám autorizovaný servis doručí zásilku zpět na adresu uvedenou ve formuláři viz bod 1.
Produkty Garmin
TECHNICKÁ PODPORA & SERVIS
Odpovědi na nejčastější dotazy a možnost zadání dotazu najdete v sekci Podpora / Centrum podpory.
Přímé kontakty na podporu (po-pá 9-17 hod.):
Email: podpora@garmin.cz
Email: servis@garmin.cz
+420 253 253 381
Doplňující informace k reklamacím
Reklamace bude vyřízena do 30 kalendářních dnů ode dne jejího přijetí na výše zmíněné adrese. Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo. Dopravu zpět k vám platíme my.
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým používáním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku.
Produkty iGET
- Reklamace produktů iGET:
Reklamaci můžete uplatnit buďto u svého prodejce anebo přímo v autorizovaném servisním středisku, kdy si prostřednictvím reklamačního portálu https://reklamace.intelek.cz zavedete nový požadavek na reklamaci. Portál Vám následně přidělí RMA číslo, kterým označíte Váš produkt a spolu s kopií nákupního dokladu zašlete do servisu.
V případě zaslání zařízení bez přidělení čísla RMA může dojít ke zpoždění příjmu zařízení do servisu a v případě, že se nepodaří identifikovat, že jde o reklamaci, tak může být zařízení vráceno zpět.
- Reklamovaný produkt umístěte do originální krabice nebo do pevné krabice tak, aby nemohlo dojít k poškození během dopravy reklamovaného produktu do servisního střediska.
- Na poškozené zboží při přepravě do servisního střediska se reklamace nevztahuje. Reklamaci je nutné uplatnit u přepravní služby.
- Před vlastní reklamací nejdříve zkontrolujte, zda na webové stránce vašeho produktu není již přítomna oprava/aktualizace nebo si pročtěte webové stránku našeho helpdesku s návody a postupy.
- PŘED REKLAMACÍ PROVEĎTE ZÁLOHU VAŠICH KONTAKTŮ A DALŠÍCH DAT (APLIKACE, FOTKY, VIDEA apod.), JINAK SE VYSTAVUJETE MOŽNÉ ZTRÁTĚ VŠECH VAŠICH DAT!